Návrat a náhrada
Vrácení peněz
Vrácení peněz se obvykle přijímá do 30 dnů ode dne doručení zásilky.Okamžitě kontaktujte náš tým podpory, jakmile obdržíte své pozemky, ale nejsou omezeny na níže uvedené důvody:
Nezbytný zásilku normálně neobdržel
Ano, zaručujeme vrácení peněz nebo odesíláme vaši objednávku, pokud jste obdrželi zásilku mimo pravidelné dny přepravy, s výjimkou případu, který zákazník převezme odpovědnost za neúspěšné doručení, jako je poskytnutí nesprávné dodací adresy, nemůže dokončit celní odbaveníz důvodu důvodu zákazníka atd.Poznámka: Pokud dojde k následujícím problémům:
Extrémní počasí, zpoždění pošty, celní odbavení, místní protest atd. V tomto případě nejsme schopni zaručit doručení včas, ale pokusíme se vás podporovat, díky.
Některé položky chybí z mé zásilky
Nejprve zkontrolujte, zda jste obdrželi všechny políčka spojené s vaší objednávkou.Pak plně vyprázdněte každou krabici, kterou jste obdrželi, někdy se malé díly chytí ve štěrbinách nebo v balicím materiálu.Pokud svou položku stále nemůžete najít, pošlete e -mail na zákaznický servis ihned.Uveďte popis chybějících množství a obrázků celého pozemku.Předáme je do našeho skladu a zkontrolujeme záznamy monitoru a záznamy o balení obrázků.Kroky:
- Odeslat e -mail týmu podpory pro autorizaci.
- Problémy zkontrolujeme a ověříme.
- Nabídka řešení pro zákazníka od případu.
Vrátit se
Vrácením produktů na Allelco zákazník potvrdí, že produkty byly zakoupeny od Allelco a v celé nebo části stejného produktu nebyla žádná substituce od jiného dodavatele, distributora nebo jiných takových zdrojů produktu.Návrat by měl být v původním obalu a v nepoužitém stavu (s výjimkou vadného).Výrobky citlivé na vlhkost nebo vlhkost by se neměly otevírat, s výjimkou kontrolovaných podmínek.Hlavní pravidla:- Výnosy jsou obvykle přijímány do 365 dnů ode dne dodání zásilky.
- Když zákazník požádá o vrácení z důvodu „neriginálních/falešných/kvalitních/kvalitních“, pro návratnost a výměnu je nutná platná zpráva o kvalitě autoritativní organizace třetích stran.