Zobrazit vše

Viz anglická verze jako naši oficiální verzi.Vrátit se

France(Français) Germany(Deutsch) Italy(Italia) Russian(русский) Poland(polski) Czech(Čeština) Luxembourg(Lëtzebuergesch) Netherlands(Nederland) Iceland(íslenska) Hungarian(Magyarország) Spain(español) Portugal(Português) Turkey(Türk dili) Bulgaria(Български език) Ukraine(Україна) Greece(Ελλάδα) Israel(עִבְרִית) Sweden(Svenska) Finland(Svenska) Finland(Suomi) Romania(românesc) Moldova(românesc) Slovakia(Slovenská) Denmark(Dansk) Slovenia(Slovenija) Slovenia(Hrvatska) Croatia(Hrvatska) Serbia(Hrvatska) Montenegro(Hrvatska) Bosnia and Herzegovina(Hrvatska) Lithuania(lietuvių) Spain(Português) Switzerland(Deutsch) United Kingdom(English) Japan(日本語) Korea(한국의) Thailand(ภาษาไทย) Malaysia(Melayu) Singapore(Melayu) Vietnam(Tiếng Việt) Philippines(Pilipino) United Arab Emirates(العربية) Iran(فارسی) Tajikistan(فارسی) India(हिंदी) Madagascar(malaɡasʲ) New Zealand(Maori) Brazil(Português) Angola(Português) Mozambique(Português) United States(English) Canada(English) Haiti(Ayiti) Mexico(español)
domůNávrat a náhrada

Návrat a náhrada

Vrácení peněz

Vrácení peněz se obvykle přijímá do 30 dnů ode dne doručení zásilky.
Okamžitě kontaktujte náš tým podpory, jakmile obdržíte své pozemky, ale nejsou omezeny na níže uvedené důvody:

Nezbytný zásilku normálně neobdržel

Ano, zaručujeme vrácení peněz nebo odesíláme vaši objednávku, pokud jste obdrželi zásilku mimo pravidelné dny přepravy, s výjimkou případu, který zákazník převezme odpovědnost za neúspěšné doručení, jako je poskytnutí nesprávné dodací adresy, nemůže dokončit celní odbaveníz důvodu důvodu zákazníka atd.

Poznámka: Pokud dojde k následujícím problémům:
Extrémní počasí, zpoždění pošty, celní odbavení, místní protest atd. V tomto případě nejsme schopni zaručit doručení včas, ale pokusíme se vás podporovat, díky.

Některé položky chybí z mé zásilky

Nejprve zkontrolujte, zda jste obdrželi všechny políčka spojené s vaší objednávkou.Pak plně vyprázdněte každou krabici, kterou jste obdrželi, někdy se malé díly chytí ve štěrbinách nebo v balicím materiálu.Pokud svou položku stále nemůžete najít, pošlete e -mail na zákaznický servis ihned.Uveďte popis chybějících množství a obrázků celého pozemku.Předáme je do našeho skladu a zkontrolujeme záznamy monitoru a záznamy o balení obrázků.

Kroky:
  1. Odeslat e -mail týmu podpory pro autorizaci.
  2. Problémy zkontrolujeme a ověříme.
  3. Nabídka řešení pro zákazníka od případu.

Vrátit se

Vrácením produktů na Allelco zákazník potvrdí, že produkty byly zakoupeny od Allelco a v celé nebo části stejného produktu nebyla žádná substituce od jiného dodavatele, distributora nebo jiných takových zdrojů produktu.Návrat by měl být v původním obalu a v nepoužitém stavu (s výjimkou vadného).Výrobky citlivé na vlhkost nebo vlhkost by se neměly otevírat, s výjimkou kontrolovaných podmínek.Hlavní pravidla:
  • Výnosy jsou obvykle přijímány do 365 dnů ode dne dodání zásilky.
  • Když zákazník požádá o vrácení z důvodu „neriginálních/falešných/kvalitních/kvalitních“, pro návratnost a výměnu je nutná platná zpráva o kvalitě autoritativní organizace třetích stran.
0 RFQ
Nákupní košík (0 Items)
Je to prázdné.
Porovnejte seznam (0 Items)
Je to prázdné.
Zpětná vazba

Vaše zpětná vazba je důležitá!Na Allelco si ceníme uživatelské zkušenosti a snažíme se ji neustále zlepšovat.
Sdílejte s námi své komentáře prostřednictvím našeho formuláře zpětné vazby a budeme okamžitě reagovat.
Děkuji za výběr Allelco.

Předmět
E-mailem
Komentáře
Captcha
Přetažení nebo kliknutím na nahrávání souboru
Nahrát soubor
Typy: .xls, .xlsx, .doc, .docx, .jpg, .png a .pdf.Maximální velikost souboru
: 10 MB