Panel Giants Auo a Innolux zasáhli 8měsíční minima v říjnu příjmy
Panel Giant AUO oznámil říjnovou příjmy ve výši 20,87 miliard USD, což je pokles o 19,3% měsíc za měsíc a meziročně 1,4%;Příjmy společnosti Innolux v říjnu byly 16,89 miliard juanů, což je pokles o 11,6% měsíce za měsíc a meziročně o 2,3%.Příjmy obou společností minulý měsíc dosáhly 8měsíčního minima.
Kumulativní příjmy AUO za prvních deset měsíců letošního roku činily 232,426 miliard juanů, což je roční nárůst o 12,9%.Příjmy společnosti Innolux za prvních deset měsíců letošního roku činily 179,722 miliard juanů, což je meziroční nárůst o 2,3%.
Tato sezóna vstoupila do tradiční mimosezóny a továrny na panely jsou opatrné ohledně jejich operací.Peng Shuanglang, předseda Auo, na francouzské konferenci před několika dny uvedl, že čtvrté čtvrtletí vstoupilo do tradiční sezóny Slack, ale v rámci „staré pro novou“ politiku na čínské pevnině stimulovalo spotřebu televize, bylo odhadováno, že příjmyz obchodu AUO panelu byl ekvivalent stejného období v loňském roce.Inteligentní mobilní a vertikální terénní průmysl je také ovlivněn celkovou ekonomickou a sezónní poptávkou a je mnohem stabilnější ve srovnání s panely.Při pohledu do roku 2025 je nabídka a poptávka odvětví v příštím roce poháněna trendem „produkce na vyžádání“ a očekávaným oteplováním a výměnou komerčních modelů.
Generální ředitel AUO Ke Furen poukázal na to, že dva hlavní podniky Auo, inteligentní mobilní a vertikální pole, mají tento čtvrtletí viditelnost a stabilní příjmy relativně vysoký řádek, což sníží dopad poklesu sezónního panelu.Poukázal na to, že do roku 2025 bude mistrovství a viditelnost objednávek a nových případů v inteligentních mobilních a vertikálních polích vynikající a spojené s trendem zdravé nabídky a poptávky panelu se očekává, že operace AUO budou příští rok růst i nadále růst.
Innolux očekává, že politika „Old for New“ pro nové dotace spotřebitelů na čínské pevnině pomůže podpořit poptávku po televizních souborech a očekává se, že ceny televizních panelů zůstanou stabilní.Innolux bude pokračovat ve své strategii „produkce na vyžádání“, dynamicky upravovat své portfolio produktů a zlepšit efektivitu výroby v reakci na změny trhu.Současně, tím, že jsme se zavázali podporovat strategii transformace dvojí trati, budeme i nadále prohloubit naše rozvržení v poli bez displeje.
Innolux odhaduje, že objem zásilky ve čtvrtém čtvrtletí se sníží o 7%až 9%a průměrná prodejní cena (ASP) se sníží o méně než 3%;Očekává se, že objem zásilky malých a středních panelů se zvýší o 17% až 19% čtvrtletně.