Microled se stane hlavním proudem, Samsung a LG plánují vést trh špičkovými televizory
Podle BusinessKorea je trh s panely Microled považován za technologii zobrazení nové generace a dokonce i korejské společnosti v OLED pole sledují čínské společnosti.Očekává se, že v budoucnu bude dominovat podílu na trhu se svou pokročilou technologií, včetně stabilní výroby a snížení nákladů.
Podle nedávných údajů z tržní firmy Trendforce je odhadovaná velikost trhu s panely Microled v letošním roce 27 milionů USD a očekává se, že do roku 2027 vzroste na 580 milionů USD. Trendforce předpovídá, že trh s mikrolezeným panelem vykazuje průměrnou roční míru růstu růstaž 136% mezi 2022 a 2027.
Toto odvětví se domnívá, že s intervencí společnosti Apple se trh s mikrolezeným panelem rychle rozšíří.V posledním desetiletí investoval Apple do pole Microled přes 1 miliardu dolarů.Do roku 2026 Apple plánuje nejprve představit Microled ve svých nejlepších modelech Apple Watch Series Ultra a poté rozšířit na další produkty včetně iPhone a Vision Pro.
Na rozdíl od OLED, které používají organické materiály, Microled používají anorganické materiály a mají životnost více než 100 000 hodin bez jakýchkoli reakcí na „pálení obrazovky“, které jsou také hlavními nevýhodami OLED.
Průmysl očekává, že se trh s panely Microled stane hlavním proudem, se zaměřením na zařízení, jako jsou chytré hodinky a televizory.
V červnu letošního roku získala společnost LG Display 14 amerických patentů souvisejících s Microledem z Ultra Display, aby se zvýšila jeho technologické schopnosti.
Společnost Samsung Electronics a LG Electronics identifikovala televizi jako hlavní trh pro své mikrolezené podnikání.Cílem obou společností je zvýšit ziskovost prostřednictvím špičkových mikrolezených televizorů a vést špičkový televizní trh tváří v tvář pomalé globální poptávce televize.
Minulý měsíc vydala společnost Samsung Electronics v Jižní Koreji 89 palcový microled TV.Tento produkt byl poprvé spuštěn v China v dubnu letošního roku a přitahoval pozornost za cenu 130 milionů korejských vyhráných (97654 amerických dolarů).Mezitím,
LG Electronics rozšiřuje svůj televizní produkt Microled v Severní Americe v loňském roce.136 palcový LG Magnit Microled je navržen speciálně pro firemní značení, ale integrací operačního systému WebOS TV může být také použit jako spisovatelská televize.