Instituce: Objem zásilky mobilních telefonů skládací obrazovky se v roce 2023 zvýší o 43% na 18,3 milionu jednotek, což je na druhém místě mezi Huawei
Podle výzkumu společnosti Trendforce se odhaduje, že objem zásilky smartphonů skládací obrazovky v roce 2023 bude přibližně 18,3 milionu jednotek, což je roční růst 43%, což představuje pouze 1,6% trhu smartphonu v letošním roce (míra penetrace).Očekává se, že objem zásilky v roce 2024 vzroste o dalších 38%, což je přibližně 25,2 milionu jednotek, což představuje malé nárůst na 2,2%.Očekává se, že chytré telefony skládací obrazovky budou mít do roku 2027 objem zásilky 70 milionů jednotek, což představuje přibližně 5% trhu s chytrými telefony.
Zpráva uvádí, že rozšíření trhu s mobilním telefonem skládací obrazovky je způsobeno hlavně nižšími náklady na komponenty a rozšířením uspořádání čínské značky.Pokud jde o komponenty, pokud jsou náklady na panely a panty sníženy, určí, zda se maloobchodní cena telefonních telefonů může v budoucnu stabilizovat směrem k cenám pod 1 000 USD, aby se přilákalo a posílilo záměr nákupu spotřebitelů.
Pokud jde o značku, skládací telefony společnosti Samsung se v roce 2023 stále umístí na prvním místě s odhadovaným objemem zásilky 12,5 milionu jednotek.Jejich podíl na trhu s telefonem skládacího obrazovky se však snížil z 82% v roce 2022 na 68%, zejména kvůli rychlému růstu počtu telefonních telefonů z jiných čínských značek;Společnost Huawei se umístí na druhém místě s odhadovaným objemem zásilky přibližně 2,5 milionu smartphonů skládacích obrazovky v letošním roce, což představuje přibližně 14% podílu na trhu;Oppo se řadí na třetí místo s tržním podílem 5%;Xiaomi se řadí na čtvrté místo s tržním podílem 4%;Podíl na trhu jiných značek je pod 4%.
Od nynějška není zájem společnosti Apple o skládací telefony obrazovky vysoký, což je negativní faktor při zvyšování záměru nákupu telefonních telefonů.Apple však vždy dodržoval uživatelský zážitek svých produktů a stále existují nedostatky v panelu Půstci a design závěsu skládacích telefonů s obrazovkou, což by mělo být jedním z důvodů, proč Apple váhal vstoupit do pole skládací obrazovkytelefony.U produktů střední až velké velikosti je však obtížnost udržování roviny skládacích panelů na obrazovce nižší než u drobných produktů.Není vyloučeno, že Apple se v budoucnu přímo vyvíjí směrem k notebookům nebo tabletům střední velikosti.