Instituce: Trh s obrazovkou LED DOT se zvýšil o 23,1% ve čtvrtletí a udržoval zotavení
Podle společnosti Omdia, firmy pro průzkum trhu, se globální zásilky obrazovek LED dioda v přímém pohledu zvýšily o 23,1% měsíčně a meziročně o 18,5%, což znamenalo třetí po sobě jdoucí čtvrtletí zotavení.Inflace však bránila růstu příjmů, přičemž celkový příjmy odvětví se zvýšily o 13,9% měsíc za měsíc a meziročně pouze 7,7%.Analytici tvrdí, že koncoví zákazníci a systémové integrátory byli ovlivněni inflačními tlaky, snižovali jejich výběr podobných nízkonákladových produktů nebo kompromitovali na řešení a další aspekty.
Statistiky ukazují, že produkty s mezerou pixelů 2 mm nebo méně dosáhly ve třetím čtvrtletí roku 2023 pouze meziroční růst pouze 18%, zatímco obrazovky s rozestupem 2 mm až 4,99 mm dosáhly rychlosti růstu 29%.
Při pohledu na různé regiony se čínský trh odrazil ve třetím čtvrtletí s meziročním růstem o 23,6% a měsícem v měsíčním růstu o 23,4%;Evropa byla velmi ovlivněna inflací, přičemž zásilky se snížily o 2,1% měsíc v měsíci;Severní Amerika je relativně stabilní a dosahuje meziročního růstu o 15,7%.
Pokud jde o technologické trendy, prodej produktů využívajících LED diody COB se stále zvyšuje, zejména v důsledku zlepšení technologie čínské značky OEM a produkční kapacity.Ve srovnání s technologií SMD má COB výhody v uniformitě obrazovky, trvanlivosti a spotřebě energie a výroby tepla.Podle zprávy společnosti Omdia meziroční míra růstu technologických produktů COB ve třetím čtvrtletí dosáhla 31,2%, což výrazně přesahovalo míru technologických produktů SMD.
Kromě toho integrovaná (AIO dvled) velká obrazovka monopolizuje velikost 110 palců a vyšší, což jí dává výhodu.Tento typ produktu měl ve třetím čtvrtletí rychlost růstu 57,4%.V budoucnu, jak se zvyšuje cenová konkurenceschopnost těchto produktů, budou soutěžit přímo s LCD a soutěžit na podnikových a konferenčních trzích.